Başbakan Erdoğan'dan UEFA'ya mesaj!

Başbakan Erdoğan'dan UEFA'ya mesaj!

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, UEFA'nın F.Bahçe ve Beşiktaş ile aldığı men kararı ile ilgili olarak konuştu.

2013.07.26 15:55 - Son Güncellenme: 2013.07.26 15:55 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Erdoğan'dan UEFA'ya mesaj!

Türkiye'de kulüplere eşit mesafede olduğunu söyleyen Erdoğan, "Fenerbahçe'ye karşı özel bir muhabbetim var" ifadelerini kullandı.

Bireylerin cezalandırılmasının daha doğru olacağını söyleyen Erdoğan, "Bütün olarak cezalandırmayı tasvip etmiyorum. Bu kuralları koyanlar insan, gelin bu yanlışı düzeltin. Tüzel kişiler değil bireyler cezalandırılmalıdır" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.26 15:55 - Son Güncellenme: 2013.07.26 15:55 - HABER MERKEZİ
A