Başbakan Erdoğan Amerika'ya gidiyor

Başbakan Erdoğan Amerika'ya gidiyor

Ankara kulislerinin en özel kalemi açıklıyor: İşte Erdoğan'ın Amerika ziyareti tarihi..

2013.04.02 15:40 - Son Güncellenme: 2013.04.02 15:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Erdoğan Amerika'ya gidiyor

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan 15 Mayıs'ta önemli bir yurt dışı ziyaret gerçekleştirecek. Erdoğan 16 Mayıs'ta Amerikan Başkanı Barack Obama ile Amerika'da görüşecek.

"OBAMA'NIN SESİNİ ÖZLEMİŞİM" DEMİŞTİ
İsrail'in Mavi Marmara saldırısıyla ilgili özür dilemesinin ardından Türkiye Amerikan ilişkilerinde de önemli bir atmosfer değişikliği yaşandı. Obama'nın Erdoğan ve Netanyahu'yu telefonda görüştürmesinin ardından gelen İsrail özrü sonrası süreci anlatan Erdoğan, 'Önce Netanyahu konuşmak istedi ama ben sayın Obama'nın sesini özlemiştim önce onunla konuştuk' demişti.

16 MAYIS'TA OBAMA İLE AMERİKA'DA GÖRÜŞECEK
Ortadoğu'nun en kilit gündem maddeleri Suriye, Irak, İran ve İsrail'le ilgili gelişmelerin ABD ve Türkiye arasında sorunlara neden olduğu iddia edilirken Erdoğan'ın 15 Mayıs'ta yapacağı ziyaret bütük önem taşıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.04.02 15:40 - Son Güncellenme: 2013.04.02 15:49 - HABER MERKEZİ
A