Başbakan Davutoğlu, Sultanahmet'te köfte yedi

Başbakan Davutoğlu, Sultanahmet'te köfte yedi

BAŞBAKAN Ahmet Davutoğlu, Haliç Kongre Merkezi'nde düzenlenen 64. Hükümet Eylem Planı toplantısının ardından Sultanahmet'e geçti.

2016.04.08 14:30 - Son Güncellenme: 2016.04.08 14:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Başbakan Davutoğlu, Sultanahmet'te köfte yedi

Tarihi Sultanahmet Köftecisi'nde köfte yiyen Başbakan çıkışta makam aracına binmedi. Bazı bakanlarla birlikte yürüyen Davutoğlu çevredekilerle selamlaştı. Bir kadın turistle sohbet eden Davutoğlu çocuğunu da öperek selamladı. Davutoğlu daha sonra Cuma Namazını kılmak için Sultanahmet Camii'ne girdi. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.08 14:30 - Son Güncellenme: 2016.04.08 14:30 - HABER MERKEZİ
A