Başbakan'dan doğalgaza zam sinyali

Başbakan'dan doğalgaza zam sinyali

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, akaryakıt zammı ile ilgili eleştirilere cevap verdi.

2012.09.26 22:52 - Son Güncellenme: 2012.09.26 22:53 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Başbakan'dan doğalgaza zam sinyali

Dünya akaryakıt fiyatlarındaki artışı zamlara gerekçe gösteren Başbakan Erdoğan, kötü bir haber de verdi. Erdoğan, "Kış aylarına girildiğinde doğalgaza zam yapacağız." dedi.

Başbakan Erdoğan, "Şu andaki zam bizim dengelerle alakalı bir zam olmuştur. Özellikle de doğalgaz noktasında sabırlı gittik ama dünyadaki akaryakıta gelen zamlar nedeniyle biz bu zammı yapmak zorundaydık. Bu zamlar yapılmadığı takdirde hazineden ödüyorsunuz. Ve bu sizleri aynen komşu ülkeleri göz önüne alırsanız zamanında müdahaleler yapılmadığında görüyorsunuz biz aynı duruma düşmek istemiyoruz... Doğalgaza kış gelmeden bir zam gelecek gibi gözüküyor o zaman. Zaten kıştan önce böyle birşey olmasın dedik ama kışa girerken böyle bir adımı atacağız" dedi.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2012.09.26 22:52 - Son Güncellenme: 2012.09.26 22:53 - HABER MERKEZİ
A