Başakşehir çeyrek finale yükseldi

Başakşehir çeyrek finale yükseldi

Süper Lig temsilcisi Başakşehir, Ziraat Türkiye Kupası son 16 turunda TFF 1. Lig ekiplerinden Tuzlaspor'u 5-1 yenerek çeyrek finale yükseldi.

2021.01.13 21:17 - Son Güncellenme: 2021.01.13 21:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Başakşehir çeyrek finale yükseldi

Başakşehir Fatih Terim Stadı'nda oynanan mücadelede ev sahibi takımın gollerini 8. dakikada Demba Ba, 42'de İsmail Konuk (Kendi kalesine), 73. dakikada Aleksic, 79'da Ravil Tagir ve 89. dakikada penaltıdan İrfan Can Kahveci kaydetti. 

Konuk ekibin tek golünü ise 34. dakikada Vedat Bora attı. 

Mücadeleyi 5-1 kazanan Başakşehir, Ziraat Türküye Kupası'nda çeyrek finale yükseldi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.01.13 21:17 - Son Güncellenme: 2021.01.13 21:18 - HABER MERKEZİ
A