"Baş başa güzel bir yemek yedik"

"Baş başa güzel bir yemek yedik"

Pelin Karahan, önceki akşam eşi Bedri Güntay'la İstinye Park'taydı.

2019.03.05 08:47 - Son Güncellenme: 2019.03.05 08:47 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Baş başa güzel bir yemek yedik"

Zuma adlı mekanda Uzak Doğu mutfağının leziz yemeklerini yiyen çift, uyumlu kıyafetleriyle dikkat çekti. Muhabirlere konuşan ikili "Baş başa güzel bir yemek yedik. Şimdi yuvamıza gidiyoruz" dediler. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.03.05 08:47 - Son Güncellenme: 2019.03.05 08:47 - HABER MERKEZİ
A