Barselona 2014'e böyle girdi

Barselona 2014'e böyle girdi

İSPANYA'nın Barselona kentinde düzenlenen yeni yıl kutlamaları çok renkli geçti.

2014.01.01 18:08 - Son Güncellenme: 2014.01.01 18:08 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Barselona 2014'e böyle girdi

 

Yaklaşık 80 ülkedeki televizyon kanalları tarafından naklen yayınlanan kutlamalarda Barselona Belediyesi bir ilke imza atarak 2014 yılına sanat ağırlıklı girilmesini istedi. Kutlamalar için Montjuiç Meydanı'na 17 metre yüksekliğinde ve 4 bin kilogram ağırlığında bir 'Demir Adam' figürü oluşturuldu. Katalanlar tarafından 'Milenium Adam' adı takılan demirin içine giren onlarca kişi saat tam 24.00'te geldiğinde yaptıkları gösterilerle meydanı dolduran 70 bin kişiye unutulmaz anlar yaşattı. Ardından havayi fişeklerin patlatıldığı gösteriler yaklaşık yarım saat sürdü. Ekranları başında milyonlarca kişinin de izlediği bu sanat gösterisi tüm dünya tarafından taktirle karşılandı.
 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.01.01 18:08 - Son Güncellenme: 2014.01.01 18:08 - HABER MERKEZİ
A