Barcelona korku içinde turladı
UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finali rövanş maçında Barcelona, Paris Saint-Germain ile 1-1 berabere kaldı ve yarı finale yükseldi
2013.04.10 23:33 - Son Güncellenme: 2013.04.10 23:34 - Spor - HABER MERKEZİ
UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finali rövanş maçında Barcelona, Paris Saint-Germain'i ile 1-1 berabere kaldı ve Devler Ligi'nde yarı finale çıktı. Büyük bir çekişmeye sahne olan mücadelenin ilk golünü Javier Pastore 50. dakikada attı ve bu golle Paris Saint Germain öne geçti. 71. dakikada Pedro Rodriguez Barcelona'nın beraberlik golünü attı ve mücadele bu skorla sona erdi.