Barcelona 10 yıl sonra kazandı

Barcelona 10 yıl sonra kazandı

La Liga'nın 19. hafta maçında Barcelona, Real Sociedad'ı deplasmanda 4-2 mağlup etti.

2018.01.15 00:40 - Son Güncellenme: 2018.01.15 00:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Barcelona 10 yıl sonra kazandı

La Liga'da lider Barcelona, deplasmanda Real Sociedad ile karşılaştı. 

11. dakikada Willian Jose ve 34. dakikada Juanmi'nin gollerine engel olamayarak 2-0 geriye düşen Barcelona, 39. dakikada Paulinho'nun golüyle skoru 2-1 yaptı. İlk yarı bu skorla tamamlandı. 

Barcelona, 50. ve 71. dakikada Luis Suarez'in golleriyle karşılaşmada 3-2 öne geçti. 

Karşılaşmada son sözü Lionel Messi söyledi. Arjantinli yıldız 85. dakikada frikikten attığı golle skoru belirledi. 

Mücadeleyi 4-2 kazanan Barcelona, 3 puanın sahibi oldu. 

Öte yandan Barcelona, Anoeta'da 2008 yılından sonra ilk kez kazandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.01.15 00:40 - Son Güncellenme: 2018.01.15 00:41 - HABER MERKEZİ
A