Banyoda ısınmak için mangal yaktı, zehirlenerek hayatını kaybetti

Banyoda ısınmak için mangal yaktı, zehirlenerek hayatını kaybetti

Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde banyoda ısınmak için mangal yakan genç kız, karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybetti.

2024.12.06 13:11 - Son Güncellenme: 2024.12.06 13:11 - Güncel - İHA
A
Banyoda ısınmak için mangal yaktı, zehirlenerek hayatını kaybetti

Edinilen bilgiye göre, Çınar ilçesi Başaklı Mahallesi'nde ikamet eden 16 yaşındaki N.Ş. akşam saatlerinde ısınmak için girdiği banyoda mangal yaktı. Mangaldan çıkan dumanlarla zehirlenen genç kız hayatını kaybetti. Uzun süre banyodan çıkmayan genç kız, aile fertlerinin içeri girmesiyle yerde ölü olarak bulunurken, genç kızın cenazesi otopsi yapılmak üzere Diyarbakır Adli Tıp Kurumuna gönderildi.

Olay ile ilgili inceleme başlatıldığı belirtildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.12.06 13:11 - Son Güncellenme: 2024.12.06 13:11 - İHA
A