Banvit'te mağlubiyet üzüntüsü

Banvit'te mağlubiyet üzüntüsü

Banvit Basketbol Kulübü Başantrenörü Selçuk Ernak, Ulep Avrupa Kupasında 72-69 yenildikleri Empario Armani Milano müsabakası sonrasında değerlendirmede bulundu.

2016.02.25 10:46 - Son Güncellenme: 2016.02.25 10:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Banvit'te mağlubiyet üzüntüsü

Banvit başantrenörü Ernak, "Öncelikle takımın yapmış olduğu savunmadan memnunum çünkü 80 sayı ortalama atan bir takımı 72'de tuttuk. Biz özellikle ULEP Avrupa Kupasının son 32 aşamasında 81 sayı atan bir takımız. Bizim normalde 5 tane oyuncumuz çift haneli sayılar atıyor. Bugün şut sokan ellerimiz iyi çalışmadı. Üstelik şutu sokamadığımız günde de iyi seçilmiş boş atışların olduğunu düşünüyorum. 11 tane faul kaçırdık. Bu mağlubiyeti getiren en önemli faktördü. Fakat bizim takımımız bundan daha potansiyelli bir takım. Deplasmanda bundan daha iyi oynayacağımıza eminim. Maçın ilk yarısını şuanda 3 sayı geride kapattık. Şimdi ikinci yarısına 3 sayı geriden başlayarak bu turu geçemeye çalışacağız. Bunu da yapacak gücümüzün olduğuna inanıyorum" dedi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.25 10:46 - Son Güncellenme: 2016.02.25 10:47 - HABER MERKEZİ
A