Bangura'da parasını almadan gitmiyor!
Bangura,sözleşmenin fesih bedeli için Bursaspor`dan 400 bin Euro istiyor.
2014.06.17 09:26 - Son Güncellenme: 2014.06.17 09:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Bursaspor elinden çıkarmak için yoğun çaba sarfettiği oyuncularla sorun yaşamaya devam ediyor. Yeşil beyazlı kulübün 2011-12 sezonunda AIK Stockholm`dan 5 yıllığına renklerine bağladığı ve 2 milyon 750 bin Euro bonservis ödediği Teteh Bangura, yeşil beyazlı kulüpten ayrılmak için ağır şartlar ortaya sundu.
31 AĞUSTOS`TA GELİYOR
Geçen sezonu eski kulübü AIK Stockholm`da kiralık geçiren daha öncede Şanlıurfaspor ve Jarusalem`de oynayan siyahi oyuncu, sözleşmesinin fesih bedeli için Bursaspor`dan 400 bin Euro talep etti. 31 Ağustos`ta sözleşmesi bitecek olan Bangura`nın bu miktarı 4 taksitte alabileceğini de söylediği öğrenildi. Bursaspor yönetiminin bu parayı çok bulduğu ve menajeriyle görüşmelerini sürdüğü bildirildi.
Kaynak:OLAY