Balkondan düşen kadın öldü

Balkondan düşen kadın öldü

ANTALYA'da tansiyon hastası 61 yaşındaki Keriman Bayar, 2'nci kattaki evinin balkonundan düşerek yaşamını yitirdi.

2014.06.19 17:48 - Son Güncellenme: 2014.06.19 17:49 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Balkondan düşen kadın öldü

 

Olay saat 16.00 sıralarında Gürsu Mahallesi, 331'inci Sokak'ta meydana geldi. Özalp Sitesi B Blok'ta oturan Keriman Bayar, ikinci kattaki evinin balkonuna çıktıktan bir süre sonra dengesini kaybetti. Bir anda boşluğa düşen kadın, beton zemine çakıldı. Gürültü üzerine balkona çıkan Mehmet Bayar, eşinin kanlar içerisinde yerde olduğunu gördü.

Olay yerine çağrılan sağlık ekipleri, başını beton zemine çarparak aşırı kan kaybeden Keriman Bayar'ın öldüğünü belirledi. Olay yerinde inceleme yapan polis Mehmet Bayar'ın ifadesine başvurdu. Tansiyon hastası olduğu belirtilen Keriman Bayar'ın cesedi incelemelerin ardından Adli Tıp Kurumu morguna götürüldü.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.19 17:48 - Son Güncellenme: 2014.06.19 17:49 - HABER MERKEZİ
A