Balıkesirspor'da Eray'dan özür

Balıkesirspor'da Eray'dan özür

PTT 1'inci Lig'de play off mücadelesi veren Balıkesirspor'un 2-1 yenildiği Adana Demirspor maçında ceza sahasında topu rakibe kaptırarak takımının gol yemesine sebep olan Eray, twitter'dan özür diledi.

2016.04.20 15:57 - Son Güncellenme: 2016.04.20 15:57 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Balıkesirspor'da Eray'dan özür

Play off'a kalacaklarına söz veren ön libero, twitter hesabından "Olmasını isteyeceğim en son şey başıma geldi. Çok üzgünüm, hakkınızı helal edin. Bununla yüzleşmeli, ayağa kalkmalı, daha çok çalışmalıyım. Bu takım zoru tercih etti ama play off'a girecek, kimsenin kuşkusu olmasın" mesajını paylaştı.



"KAZANMAK ZORUNDAYIZ"

Pazar günü son sıradaki Karşıyaka ile İzmir'de oynanacak maçın hazırlıklarını sürdüren kırmızı beyazlılarda teknik direktör Reha Erginer, ilk 6'ya kalmak için bu karşılaşmayı kazanmak zorunda olduklarını söyledi. 

Diğer yandan Adana Demirspor yenilgisiyle ilk 6'nın dışına çıkan Balıkesirspor'un bu sezon İzmir takımlarıyla yaptığı 5 maç da beraberlikle sonuçlandı. Balıkesirspor, Göztepe'yle 2 maçta da 1-1, Altınordu'yla içerde ve dışarda 0-0 berabere kaldı. İlk yarıda Balıkesir'de oynanan Karşıyaka karşılaşmasıda golsüz eşitlikle tamamlanmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.20 15:57 - Son Güncellenme: 2016.04.20 15:57 - HABER MERKEZİ
A