Balık avlamaya gitmişlerdi...

Balık avlamaya gitmişlerdi...

ŞANLIURFA'da, Devlet Su İşleri'ne ait sulama kanalında balık avlamaya gidenler tarafından görülen tabanca, sualtı polisleri tarafından çıkarıldı.

2014.01.03 14:06 - Son Güncellenme: 2014.01.03 14:07 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Balık avlamaya gitmişlerdi...

Şanlıurfa- Mardin karayolu üzerinde bulunan DSİ'ye ait sulama kanalında sabah saatlerinde balık avlayanlar, suyun içinde tabanca ve şarjör görünce polislerden yardım istedi. İhbar üzerine olay yerine gelerek kanala giren sualtı polisler, tabanca ve şarjörü çıkardı. Polisler, el koyduğu ve kim tarafından atıldığı henüz bilinmeyen tabancayı incelemek üzere Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürdü. Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.03 14:06 - Son Güncellenme: 2014.01.03 14:07 - HABER MERKEZİ
A