Bakan Yerlikaya, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç'u kabul etti
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç'u kabul etti.
2024.08.19 21:26 - Son Güncellenme: 2024.08.19 21:26 - Güncel - İHA
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanı Ali Koç ve beraberindekileri kabul etti. Bakan Yerlikaya, Koç'a ve beraberindeki heyete ziyaretlerinden dolayı teşekkür etti.
