Bakan Yerlikaya duyurdu: Mercek-20 operasyonunda 225 ruhsatsız tabanca ele geçirildi!
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya'da düzenlenen "Mercek-20" operasyonunda 225 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildiğini duyurdu.
2024.06.03 08:12 - Son Güncellenme: 2024.06.03 08:31 - Güncel - SOSYAL MEDYA
İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya'da düzenlenen "Mercek-20" operasyonunda 225 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildiğini duyurdu.
Yerlikaya'nın paylaşımı şöyle;
Konya'da düzenlenen "Mercek-20" operasyonunda; Yasa Dışı Silah İmalathanelerinden temin edilen tabancaları, doğu illerine sevk ettiği tespit edilen bir araçta yapılan aramada;
225 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.
2 şüpheli yakalandı.
Aziz Milletimizin Bilmesini İsterim ki;
Halkımızın huzurunu kaçıranların ve onlara silah temin edenlerin peşindeyiz. Silah kaçakçılarıyla da mücadelemiz sizlerin duası ve desteğiyle kararlılıkla devam edecek.
Emniyet Genel Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Başkanlığı koordinesinde;
Konya İl Emniyet Müdürlüğü KOM Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmalar sonucu; Konya'da yasa dışı faaliyet gösteren silah imalathanelerinden temin edilen tabancaları, doğu illerine sevk ettiği tespit edilen bir araca yönelik "MERCEK-20" operasyonu düzenlendi. Operasyonu gerçekleştiren Kahraman Polislerimizi tebrik ediyorum. Allah ayağınıza taş değdirmesin. Milletimizin duası sizinle.
Konya'da düzenlenen "MERCEK-20" operasyonunda; Yasa Dışı Silah İmalathanelerinden temin edilen tabancaları, doğu illerine sevk ettiği tespit edilen bir araçta yapılan aramada;
-- Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) June 3, 2024
📌2️⃣2️⃣5️⃣ adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.
2️⃣ şüpheli yakalandı❗
Aziz Milletimizin Bilmesini... pic.twitter.com/o0aONEzgji