Bakan Yerlikaya duyurdu: Mercek-20 operasyonunda 225 ruhsatsız tabanca ele geçirildi!

Bakan Yerlikaya duyurdu: Mercek-20 operasyonunda 225 ruhsatsız tabanca ele geçirildi!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya'da düzenlenen "Mercek-20" operasyonunda 225 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildiğini duyurdu.

2024.06.03 08:12 - Son Güncellenme: 2024.06.03 08:31 - Güncel - SOSYAL MEDYA
A
Bakan Yerlikaya duyurdu: Mercek-20 operasyonunda 225 ruhsatsız tabanca ele geçirildi!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Konya'da düzenlenen "Mercek-20" operasyonunda 225 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildiğini duyurdu.

Yerlikaya'nın paylaşımı şöyle;

Konya'da düzenlenen "Mercek-20" operasyonunda; Yasa Dışı Silah İmalathanelerinden temin edilen tabancaları, doğu illerine sevk ettiği tespit edilen bir araçta yapılan aramada;

225 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

2 şüpheli yakalandı.

Aziz Milletimizin Bilmesini İsterim ki;

Halkımızın huzurunu kaçıranların ve onlara silah temin edenlerin peşindeyiz. Silah kaçakçılarıyla da mücadelemiz sizlerin duası ve desteğiyle kararlılıkla devam edecek.

Emniyet Genel Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Başkanlığı koordinesinde;

Konya İl Emniyet Müdürlüğü KOM Şube Müdürlüğünce yapılan çalışmalar sonucu; Konya'da yasa dışı faaliyet gösteren silah imalathanelerinden temin edilen tabancaları, doğu illerine sevk ettiği tespit edilen bir araca yönelik "MERCEK-20" operasyonu düzenlendi. Operasyonu gerçekleştiren Kahraman Polislerimizi tebrik ediyorum. Allah ayağınıza taş değdirmesin. Milletimizin duası sizinle.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.06.03 08:12 - Son Güncellenme: 2024.06.03 08:31 - SOSYAL MEDYA
A