Bakan Yerlikaya duyurdu! 15 İlde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu

Bakan Yerlikaya duyurdu! 15 İlde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında, Uyuşturucu madde imalatçılarına ve satışını yapanlar ile sokak satıcılarına yönelik 15 ilde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu düzenlendiğini duyurdu. Operasyonda 1 ton 110 Kg uyuşturucu madde ele geçirildi.

2024.02.09 08:17 - Son Güncellenme: 2024.02.09 08:22 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Yerlikaya duyurdu! 15 İlde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu
02:41 Bakan Yerlikaya duyurdu! 15 İlde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu

İLGİLİ VİDEO

Bakan Yerlikaya duyurdu! 15 İlde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında, Uyuşturucu madde imalatçılarına ve satışını yapanlar ile sokak satıcılarına yönelik 15 ilde "NARKOGÜÇ-49" operasyonu düzenlendiğini duyurdu. Operasyonda 1 ton 110 Kg uyuşturucu madde ele geçirildi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.09 08:17 - Son Güncellenme: 2024.02.09 08:22 - HABER MERKEZİ
A