Bakan Özhaseki: Deprem bölgesinde durup dinlenmek için vaktimiz yok

Bakan Özhaseki: Deprem bölgesinde durup dinlenmek için vaktimiz yok

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki "Deprem bölgesinde durup dinlenmek için vaktimiz yok. Amacımız, vatandaşlarımızı bir an evvel sağlam ve güvenli yuvalarına taşımak" dedi.

2023.07.02 10:13 - Son Güncellenme: 2023.07.02 10:27 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Bakan Özhaseki: Deprem bölgesinde durup dinlenmek için vaktimiz yok

Bakan Özhaseki'nin açıklaması şöyle: Deprem bölgesinde durup dinlenmek için vaktimiz yok. Amacımız, vatandaşlarımızı bir an evvel sağlam ve güvenli yuvalarına taşımak. Gaziantep İslahiye'de de yöresel ve yatay mimariye uygun inşa ettiğimiz 17 bloktaki 399 konutun yapımında önemli aşama katettik. Evlerimizi hızla tamamlayıp hak sahiplerine teslim edeceğiz.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2023.07.02 10:13 - Son Güncellenme: 2023.07.02 10:27 - HABER MERKEZİ
A