Bakan Koca: En iyi tedbir evimizdir
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 'evde kal' çağrısında bulundu.
2020.11.22 13:18 - Son Güncellenme: 2020.11.22 13:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sosyal medya hesabı Twitter'dan mesaj veren Bakan Koca, ''En iyi tedbir evimizdir'' dedi.