Bakan Koca'dan yoğun bakım hastalarına ilişkin açıklama

Bakan Koca'dan yoğun bakım hastalarına ilişkin açıklama

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, "Türkiye ölçeğinde yoğun bakım toplam hasta sayımız ilk kez azaldı." ifadelerini kullandı. 

2020.04.12 01:29 - Son Güncellenme: 2020.04.12 01:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Koca'dan yoğun bakım hastalarına ilişkin açıklama
01:03 Bakan Koca'dan yoğun bakım hastalarına ilişkin açıklama

İLGİLİ VİDEO

Bakan Koca'dan yoğun bakım hastalarına ilişkin açıklama

Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, koronavirüs (Covid-19) hastalarının tedavi tablosunda yeni bir gelişme olduğunu bildirdi. 

Bakan Koca açıklamasında, şunları kaydetti:

"Koronavirüs hastalarının tedavi tablosunda bugün yeni bir gelişme var. Türkiye ölçeğinde yoğun bakım toplam hasta sayımız ilk kez azaldı. 6 üniversitemizden bilim insanlarımız aynı kanıda: Bu izlenen tedaviyle tedbirlerin sonucudur. Tedbirlerle alacağımız sonuç nettir."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.12 01:29 - Son Güncellenme: 2020.04.12 01:45 - HABER MERKEZİ
A