Bakan Koca'dan Tıp Bayramı mesajı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla sosyal medyadan mesaj yayınladı.
2022.03.14 08:44 - Son Güncellenme: 2022.03.14 08:44 - Sağlık - HABER MERKEZİ
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca paylaşımında "Kıymetli hekimler ve tıbbiyeliler, 14 Mart tıp Bayramınızı kutluyorum. Bu ülkenin hekimleri savaşta, salgınlarda, zorlukta, geniş zamanda hep halkının yanında ve onun kahramanı olmuştur. Bizim hekimlerimizi eşsiz yapan insanımıza hizmet aşkıdır. Hizmet aşkıyla nice bayramlara!" ifadelerini kullandı.
