Bakan Koca'dan Tıp Bayramı mesajı

Bakan Koca'dan Tıp Bayramı mesajı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla sosyal medyadan mesaj yayınladı.

2022.03.14 08:44 - Son Güncellenme: 2022.03.14 08:44 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Bakan Koca'dan Tıp Bayramı mesajı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca paylaşımında "Kıymetli hekimler ve tıbbiyeliler, 14 Mart tıp Bayramınızı kutluyorum. Bu ülkenin hekimleri savaşta, salgınlarda, zorlukta, geniş zamanda hep halkının yanında ve onun kahramanı olmuştur. Bizim hekimlerimizi eşsiz yapan insanımıza hizmet aşkıdır. Hizmet aşkıyla nice bayramlara!" ifadelerini kullandı.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2022.03.14 08:44 - Son Güncellenme: 2022.03.14 08:44 - HABER MERKEZİ
A