Bakan Koca'dan taraftarlara uyarı
Sağlık Bakanı Koca'nın paylaşımında, "Taraftarı maç sonunda salgın tedbirlerine uymaya davet ediyoruz. Covid-19 günlerinde centilmenlik kurallarına maske, mesafe ve toplum sağlığı da eklendi" ifadeleri yer aldı.
2020.07.19 22:24 - Son Güncellenme: 2020.07.19 22:34 - Sağlık - HABER MERKEZİ
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, taraftarları maç sonunda salgın tedbirlerine uymaya davet etti.
Bakan Koca, Twitter hesabındaki paylaşımda, Süper Lig'in 33. haftasında Başakşehir-Kayserispor müsabakasının İstanbul'da, Trabzonspor-Konyaspor karşılaşmasının Trabzon'da oynandığını anımsatarak şu uyarılarda bulundu:
"Taraftarı maç sonunda salgın tedbirlerine uymaya davet ediyoruz. Covid-19 günlerinde centilmenlik kurallarına maske, mesafe ve toplum sağlığı da eklendi. İyi seyirler."