Bakan Kasapoğlu'ndan genç milli güreşçilere tebrik

Bakan Kasapoğlu'ndan genç milli güreşçilere tebrik

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, İtalya'da düzenlenen Avrupa Gençler Güreş Şampiyonası'nda toplamda 13 madalya kazanan milli güreşçileri kutladı.

2018.08.06 20:02 - Son Güncellenme: 2018.08.06 20:04 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Bakan Kasapoğlu'ndan genç milli güreşçilere tebrik

Bakan Kasapoğlu, yayımladığı tebrik mesajında şunları kaydetti:

"İtalya'da düzenlenen Avrupa Gençler Güreş Şampiyonası'nda mindere  çıkan milli sporcularımız, organizasyon boyunca bizleri gururlandıran derecelere  imza attı. Şampiyonayı 3 altın, 3 gümüş ve 7 bronz olmak üzere toplamda 13  madalya kazanarak tamamlayan milli güreşçilerimizin bu değerli başarıları sık sık  tekrarlamalarını temenni ediyorum.  Sporcu kardeşlerimize gelecek  organizasyonlarda da başarılar diliyor, kariyerleri boyunca Ay-yıldızlı bayrağımızı en güzel şekilde temsil edeceklerine yürekten inanıyorum."

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.08.06 20:02 - Son Güncellenme: 2018.08.06 20:04 - HABER MERKEZİ
A