Bakan Işıkhan'dan Elazığ'daki maden ocağındaki göçükle ilgili açıklama: Başmüfettiş görevlendirildi
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Elazığ'ın Palu ilçesindeki maden ocağında meydana gelen göçüğü araştırmak üzere başmüfettiş görevlendirildiğini bildirdi.
2024.02.26 16:42 - Son Güncellenme: 2024.02.26 16:42 - Güncel - AA
Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, krom madenindeki göçükten etkilenen işçilere ve ailelerine geçmiş olsun dileğinde bulunarak, şunları kaydetti:
"Göçükten çıkarılan maden işçilerimizin bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyor, Allah'tan şifalar diliyorum.
Yaşanan kazayı araştırmak üzere Bakanlığımıza bağlı başmüfettiş görevlendirilmiş olup, gerekli incelemeler yapılacaktır. Bakanlık olarak süreci yakından takip ediyoruz."