Bakan Çavuşoğlu, Moldova'ya gidiyor

Bakan Çavuşoğlu, Moldova'ya gidiyor

DIŞİŞLERİ Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Türkiye- Moldova Yüksek Düzeyli Stratejik İşbirliği Konseyi'nin alt mekanizması Ortak Stratejik Planlama Grubu'nun Kişinev'de gerçekleştirilecek ilk toplantısı için 26- 27 Ağustos'ta Moldova'ya gidecek.

2020.08.26 10:40 - Son Güncellenme: 2020.08.26 10:41 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Bakan Çavuşoğlu, Moldova'ya gidiyor

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, "Sayın Bakanımızın, bu ziyaret vesilesiyle Gagauz Özerk Yeri'ndeki Komrat Başkonsolosluğumuzun açılışını yapması, Moldova Cumhurbaşkanı Igor Dodon ve Moldova Başbakanı Ion Chicu tarafından kabul edilmesi, Moldovalı mevkidaşı Bakan Oleg Tulea ve Gagauz Özerk Yeri Başkanı Irina Vlah'la görüşmeler gerçekleştirmesi planlanmaktadır. Ziyaret vesilesiyle, Sayın Bakanımızın ülkede bulunan iş insanlarımızla bir araya gelmesi de öngörülmektedir" denildi.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2020.08.26 10:40 - Son Güncellenme: 2020.08.26 10:41 - HABER MERKEZİ
A