Bakan Albayrak'tan net mesaj

Bakan Albayrak'tan net mesaj

Hazine ve ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, bugün açılışı yapılan Ankara-Niğde Otoyolunun 1'inci ve 3'üncü kesimlerine ilişkin, "Bugün ulaştırma yatırımları için tarihi gün" dedi.

2020.09.04 20:27 - Son Güncellenme: 2020.09.04 20:27 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Bakan Albayrak'tan net mesaj

Bakan Albayrak, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "Bugün ulaştırma yatırımları için tarihi gün. Edirne'den Urfa'ya kesintisiz ulaşım sağlayan Ankara-Niğde Otoyolunun 1'inci ve 3'üncü kesimleri milletimize hayırlı olsun. Yüzyılın felaketi de gelse başımıza bizde bu millet sevdası oldukça kimse bizi yüzyılın hizmetini yapmaktan alıkoyamaz" ifadelerini kullandı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2020.09.04 20:27 - Son Güncellenme: 2020.09.04 20:27 - HABER MERKEZİ
A