Bakan Albayrak oyunu kullandı

Bakan Albayrak oyunu kullandı

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak, oyunu Üsküdar'da kullandı.

2019.03.31 15:21 - Son Güncellenme: 2019.03.31 15:22 - Projeler - HABER MERKEZİ
A
Bakan Albayrak oyunu kullandı

Bakan Albayrak, eşi Esra Albayrak ile oylarını kullanmak için Üsküdar Kısıklı'daki konutundan Saffet Çebi Ortaokulu'na geldi.

Albayrak ve eşi Esra Albayrak daha sonra "3300" numaralı sandığın bulunduğu sınıfa girerek, sandık görevlileriyle tokalaştı.

Gerekli kontrolün yapılması için kimliklerini sandık görevlilerine veren Albayrak, daha sonra görevliden oy pusulası ile zarfını aldı, kabine geçerek oyunu kullandı ve ardından zarfı sandığa attı.

Albayrak, oyunu kullandıktan sonra hayırlı olmasını temenni etti.

Diğer Emlak ve Gayrimenkul Projeleri için tıklayın


2019.03.31 15:21 - Son Güncellenme: 2019.03.31 15:22 - HABER MERKEZİ
A