Bahçeli Ankara'da oy kullandı
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Cumhurbaşkanlığı seçimi için oyunu Ankara'da kullandı.
2014.08.10 13:25 - Son Güncellenme: 2014.08.10 13:26 - Güncel - HABER MERKEZİ
MHP lideri Bahçeli, oyunu, Anıttepe İlköğretim Okulu'ndaki 1293 numaralı sandıkta kulandı. Bahçeli oyunun kullandıktan sonra yaptığı açıklamada şunları söyledi:
"Siyasi hayatimizin ve Cumhuriyet tarihimizin çok önemli bir gününde bulunuyoruz. İlk defa Cumhurbaşkanımız milletimiz tarafından seçilecektir. Onun için yüksek bir katılımla seçimin gerçekleşmesi devletimize ve milletimize hayırlı uğurlu olsun."