Badmintoda büyük başarı!

Badmintoda büyük başarı!

Türkiye, 17 Yaş Avrupa Badminton Şampiyonası'nda bronz madalya elde etti.

2016.03.21 14:07 - Son Güncellenme: 2016.03.21 14:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Badmintoda büyük başarı!

Türkiye Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Polonya'nın Lubin kentinde süren şampiyonada milli takım yarı finalde İngiltere'ye yenilerek üçüncü sırada yer aldı.

Şampiyonada 3. Grup'ta mücadele eden milli takım, ilk maçında Finlandiya'yı 5-0 yenerken, ikinci maçında İskoçya'ya 3-2 mağlup oldu. Letonya maçını 5-0 kazanan milliler Finlandiya'nın, İskoçya'ya 3-2 üstünlük sağlaması nedeniyle averajla çeyrek finale yükseldi.

Çeyrek finalde İsveç'i 3-0 mağlup eden milli takım, yarı finalde İngiltere'nin rakibi oldu. Rakibine 3-0 yenilen Türkiye, takım müsabakalarında şampiyonayı üçüncü sırada tamamladı.

Organizasyona bireysel müsabakalarla devam edilecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.21 14:07 - Son Güncellenme: 2016.03.21 14:07 - HABER MERKEZİ
A