Babasını yalnız bırakmadı
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan kızı Sümeyye Erdoğan'la birlikte, Dolmabahçe'deki çalışma ofisine geçti.
2013.07.29 22:37 - Son Güncellenme: 2013.07.29 22:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başbakan Erdoğan, saat 13.50 sıralarında Üsküdar Kısıklı'daki konutundan ayrılarak Dolmabahçe'deki Başbakanlık çalışma ofisi'ne geldi. Başbakan Erdoğan'a kızı Sümeyye Erdoğan da eşlik etti. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan saat 15.30'da Arap ve Uluslararası İlişkiler Konseyi heyetini kabul edecek. Erdoğan'ın akşam Haliç Kongre Merkezi'nde İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenecek iftar programına katılması bekleniyor.