Aziz Yıldırım oyunu kullandı

Aziz Yıldırım oyunu kullandı

Fenerbahçe Başkanı ve Başkan adayı Aziz Yıldırım oyunu kullandı.

2013.11.03 15:48 - Son Güncellenme: 2013.11.03 15:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım oyunu kullandı

Fenerbahçe Ülker Sports Arena'da gerçekleştirilen Fenerbahçe Spor Kulübü Seçimli Olağanüstü Genel Kurulu'nda Fenerbahçe Başkanı ve Başkan Adayı Aziz Yıldırım 22 nolu sandıkta oy kullandı.

Ayrıca, Aziz Yıldırım kardeşi Ali Yıldırım'da 22 nolu sandıkta oyunu kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.03 15:48 - Son Güncellenme: 2013.11.03 15:48 - HABER MERKEZİ
A