Aziz Yıldırım'ın Metris'ten çıkışını FB TV böyle yayınladı
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım Metris Cezaevi'nden ayrıldı. Taraftarların büyük sevgi gösterisiyle karşılaşan Aziz Yıldırım, Fenerbahçelileri arabasının üst camından çıkarak selamladı. O anları Fenerbahçe TV böyle yayınladı.
2012.07.02 16:59 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ