Azerbaycan Savunma Bakanlığı: Ermeni birlikleri yerleşim birimindeki mevzileri ateş altına aldı

Azerbaycan Savunma Bakanlığı: Ermeni birlikleri yerleşim birimindeki mevzileri ateş altına aldı

Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Ermeni birliklerinin Azerbaycan'ın yerleşim birimindeki mevzilerini ateş altına aldığını duyurdu. Açıklamada, Azerbaycan ordusu tarafından misillemede bulunulduğu belirtildi.

2022.09.23 10:10 - Son Güncellenme: 2022.09.23 10:10 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Azerbaycan Savunma Bakanlığı: Ermeni birlikleri yerleşim birimindeki mevzileri ateş altına aldı

Azerbaycan Savunma Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, Ermeni birliklerinin 22 Eylül saat 23.45'den 23 Eylül saat 08.30'a kadar Azerbaycan-Ermenistan devlet sınırının Tovuzkale ilinin Çinarlı, Basargeçer ilinin Yukarı Şorca, Güneşli ve Zerkend yerleşim birimindeki mevzilerinden Azerbaycan ordusunun Tovuz ilinin Kohanebi, Kelbecer ilinin Keşdek ve Barmagbine, Daşkesen ilinin Tezekend yerleşim birimindeki mevzilerini aralıklarla ateş altına aldığını duyurdu.

Açıklamada, Azerbaycan ordusu tarafından misillemede bulunulduğu belirtildi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2022.09.23 10:10 - Son Güncellenme: 2022.09.23 10:10 - HABER MERKEZİ
A