Aysal 'Wellington' diyor

Aysal 'Wellington' diyor

Başkan Ünal Aysal'ın gözdesi Wellington için Sao Paulo'ya 2 milyon euroya kiralama teklifi yapıldı.

2013.07.05 07:42 - Son Güncellenme: 2013.07.05 07:48 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aysal 'Wellington' diyor

 

FeLIPE Melo'da beklemeye geçen G.Saray'da Wellington için çalışmalar sürüyor. Fatih Terim tarafından istenmeyen ama Başkan Ünal Aysal'ın "Daha genç-daha ekonomik" diyerek almak istediği Sao Paulo'lu Wellington için matematik hesabı yapılıyor.

MALİYETİ ÇOK UYGUN

Inter sambacının bonservisi için 8 milyon euro bonservis önerirken, G.Saray, kiralamaya sıcak bakıyor. 22 yaşındaki Wellington'un Aslan'da yıllık 1.9 milyon euroya oynayabileceği belirtildi. Aslan'ın 2 milyon euro kiralama teklifine Brezilya kulübünün ne yanıt vereceği ise merak konusu.
BREZİLYA devinden cevap bekleyen G.Saray, şartların kabul edilmesi durumunda transferi sonlandıracak. Böylece Aslan, ön libero transferini tamamlayacak.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.05 07:42 - Son Güncellenme: 2013.07.05 07:48 - HABER MERKEZİ
A