Aysal 'Wellington' diyor
Başkan Ünal Aysal'ın gözdesi Wellington için Sao Paulo'ya 2 milyon euroya kiralama teklifi yapıldı.
2013.07.05 07:42 - Son Güncellenme: 2013.07.05 07:48 - Spor - HABER MERKEZİ
FeLIPE Melo'da beklemeye geçen G.Saray'da Wellington için çalışmalar sürüyor. Fatih Terim tarafından istenmeyen ama Başkan Ünal Aysal'ın "Daha genç-daha ekonomik" diyerek almak istediği Sao Paulo'lu Wellington için matematik hesabı yapılıyor.
MALİYETİ ÇOK UYGUN
Inter sambacının bonservisi için 8 milyon euro bonservis önerirken, G.Saray, kiralamaya sıcak bakıyor. 22 yaşındaki Wellington'un Aslan'da yıllık 1.9 milyon euroya oynayabileceği belirtildi. Aslan'ın 2 milyon euro kiralama teklifine Brezilya kulübünün ne yanıt vereceği ise merak konusu.
BREZİLYA devinden cevap bekleyen G.Saray, şartların kabul edilmesi durumunda transferi sonlandıracak. Böylece Aslan, ön libero transferini tamamlayacak.