Aysal'dan Terim açıklaması!

Aysal'dan Terim açıklaması!

Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, Fatih Terim ile aralarında yaşananlarla ilgili net açıklamalarda bulundu.

2013.09.24 12:16 - Son Güncellenme: 2013.09.24 12:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aysal'dan Terim açıklaması!


Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, teknik direktör Fatih Terim ile aralarında yaşananlarla alakalı net açıklamalarda bulundu.

Aysal'ın açıklamaları şu şekilde;

"Polemik beyanatla olur. Ne benim, ne de Fatih hocanın beyanatı yok. Son 1 aydır birçok kurgu denendi. Fatih hocamızın A Milli Takım'ı çalıştırmasıyla birlikte kontrat meselesi basında alevlendi. Bu işler nasıl gelişti, nereye geldi size bilgi verilecek ama o gün bugün değil. Fatih hoca ile birlikte oturup bir sohbetle bu olayı neticelendireceğiz. Galatasaray'ın ve Fatih Terim düzgün çalışabilmesi için bir karar alınmalıdır. 24 veya 48 saat içinde çözülecek bir durumdur. Net bir şekilde söylüyorum, bugüne kadar hiçbir teknik direktörle görüşmedim ve birine yetki vermedim. Her türlü kararı zamanında ve gecikmeden almak benim görevimdir. Kimseye kırgınlığım yok. Benim kimseye kırılma lüksüm yok. Galatasaray benim yükümlülüğümdür.  Olası bir ayrılık durumunda Galatasaray'ı çalıştıracak bir profesyonel bulunur. Galatasaray'ın kurumsal yapısının yara almasına izin vermeyiz. Nerede aksama varsa, tamir etmek gerekir. Kimseyi suçlamıyorum. Herkesin çalışma sistemi var. Derbide klasik bir kırmızı kart olayı gördüm. Sahadan çıkarken o adrenalin yapısıyla normaldir. Saygısızlık değildir. Benim oyuncum Beşiktaş seyircisine asla saygısızlık etmez. Fatih hocamızla her sene gözden geçirilmek üzere bir anlaşma yaptık. 2014'e kadar hocamızla anlaşmamız var. Şimdi 2 yıl daha uzatmayı önerdik, Antalyaspor maçından sonra kabul etmedi. Fatih Terim, "Bir yıl bir yıl gidiyorduk neden iki oldu bu teklif" dedi. Hakkıdır. Emek onun emeği."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.24 12:16 - Son Güncellenme: 2013.09.24 12:16 - HABER MERKEZİ
A