Aydın'da 'Velimi okula getiriyorum" projesi başladı

Aydın'da 'Velimi okula getiriyorum" projesi başladı

Efeler Ahmet Şerife Sanlı Ortaokulu'nda 'Velimi Okuluma Getiriyorum' projesinin startı verildi.

2019.10.06 01:47 - Son Güncellenme: 2019.10.06 01:48 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
Aydın'da 'Velimi okula getiriyorum" projesi başladı

Proje kapsamında, okul-aile iş birliğini sağlamak, erken okul terkini önlemek, ve sıfır atık projesine destek olmak amacıyla öğrenci velileri okula geldi.

Projenin ilk aşamasında koordinatör öğretmenler Merve Irmak Bayraktar ve elif Karakuş Tümer öncülüğünde okula gelen veliler, atık malzemelerden çanta tasarladı.

En güzel çantayı tasarlayan üç öğrenci velisi ödüllendirildi. Projenin devamında ödüllü tasarımlar yıl sonu sergisinde ziyaretçilerin beğenisine sunulacak.

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2019.10.06 01:47 - Son Güncellenme: 2019.10.06 01:48 - HABER MERKEZİ
A