Avrupa üçüncüsü 'Wushu'cular ödüllendirildi

Avrupa üçüncüsü 'Wushu'cular ödüllendirildi

Karacabeyli milli sporcular Romanya'da yapılan Wushu Avrupa Şampiyonası'ndan derece ile döndü.

2013.04.19 14:20 - Son Güncellenme: 2013.04.19 14:20 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Avrupa üçüncüsü 'Wushu'cular ödüllendirildi


Romanya'daki şampiyonada üçüncülük elde eden Anadolu Lisesi öğrencisi Mehmet Fatih Yağdı ve Atatürk Ortaokulu öğrencisi Ali Tayyip Şahin için kaymakamlık makamında tören düzenlendi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Emin Dingin, İlçe Spor Müdürü Vekili Hüseyin Kocatürk, Halk Eğitim Merkezi Müdürü Yaşar Gökbayrak, Wushu Antrenörü Yılmaz Şahin ve okul müdürlerinin katıldığı törende konuşan Kaymakam Ahmet Yurtseven, Karacabey'den iki Avrupa üçüncüsünün çıkmasının kendilerini mutlu ettiğini belirterek, bundan sonraki şampiyonalarda daha iyi dereceler beklediklerini söyledi.
Konuşmaların ardından Kaymakam Yutseven, Avrupa üçüncüsü olan iki öğrenciye birer hediye verdi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.04.19 14:20 - Son Güncellenme: 2013.04.19 14:20 - HABER MERKEZİ
A