Atık pillerini getir hediyeni götür
Bursa merkez Osmangazi Belediyesi tarafından Taşınabilir Pil Üreticileri ve İthalatçılar Derneği ile birlikte düzenlediği 'Ödüllü Atık Pil Toplama Yarışması' başladı.
2014.01.09 20:33 - Son Güncellenme: 2014.01.09 20:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
15 Nisan'da sona erecek yarışmada en çok pil toplayan okullar çeşitli hediyelerle ödüllendirilecek.
Yarışmaya il genelinden tüm ilk ve orta öğretim okulları katılabilecek. Projeye katılmak isteyen okulların, 15 Nisan 2014 tarihe kadar topladığı atık pilleri 270 70 99 numaralı telefona bildirmesi gerekiyor. Yarışma sonucunca, birinci okula fotokopi makinesi, ikinciye laboratuvar seti, üçüncü, dördüncü ve beşinciye ise satranç takımı ve satranç eğitim panosu hediye edilecek.