Astsubay tabancayla intihar etti

Astsubay tabancayla intihar etti

SİVAS'ın Divriği İlçesi'nde, 33 yaşındaki Jandarma Astsubay Mürsel Kayataş, evinde tabancayla yaşamına son verdi.

2013.11.21 11:43 - Son Güncellenme: 2013.11.21 11:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Astsubay tabancayla intihar etti

İlçedeki Jandarma Komando Bölük Komutanlığı'nda bir yıldır görev yapan Kars nüfusuna kayıtlı Jandarma Astsubay Mürsel Kayataş, dün gece evinde beylik tabancasıyla kendisini başından vurarak intihar etti. Bekar olan Kayataş'ın cenazesi yapılan incelemenin ardından otopsi için Divriği Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.11.21 11:43 - Son Güncellenme: 2013.11.21 11:43 - HABER MERKEZİ
A