Astsubay tabancayla intihar etti
SİVAS'ın Divriği İlçesi'nde, 33 yaşındaki Jandarma Astsubay Mürsel Kayataş, evinde tabancayla yaşamına son verdi.
2013.11.21 11:43 - Son Güncellenme: 2013.11.21 11:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
İlçedeki Jandarma Komando Bölük Komutanlığı'nda bir yıldır görev yapan Kars nüfusuna kayıtlı Jandarma Astsubay Mürsel Kayataş, dün gece evinde beylik tabancasıyla kendisini başından vurarak intihar etti. Bekar olan Kayataş'ın cenazesi yapılan incelemenin ardından otopsi için Divriği Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.