"Asla ırkçı bir insan olmadım"

"Asla ırkçı bir insan olmadım"

Barcelona formasını ligde ilk kez El Clasico'da giyen Suarez, isyankar açıklamalarda bulundu.

2014.10.27 17:02 - Son Güncellenme: 2014.10.27 17:02 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Asla ırkçı bir insan olmadım"

FIFA tarafından kendisine verilen cezayı tamamlayan ve ilk kez Real Madrid'in 3-1 kazandığı mücadelede forma giyen Luis Suarez, üzerine yapışan 'ırkçı' damgası ile ilgili sert açıklamalarda bulundu.

Yıldız oyuncu, "Bana ısırma olayı sebebiyle 'ısırgan' ya da fauller sebebiyle 'dalgıç' diyebilirisiniz ama 'ırkçı' yakıştırmasını asla kabul edemem..." ifadelerini kullandı.

Evra ile yaşadıklarından sonra sekiz maç ceza alan Suarez, "Bu çok ciddi bir suçlama. Asla ırkçı bir insan olmadım." diye konuştu.

Suarez, İspanyolcada yer alan 'negro' kelimesi ile İngilizcedeki halinin asla aynı anlamı taşımadığını da sözlerine ekledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.10.27 17:02 - Son Güncellenme: 2014.10.27 17:02 - HABER MERKEZİ
A