Artık gerçek Galatasaraylıyım
Fenerbahçe karşısında attığı golle Süper Kupa'yı Galatasaray'a getiren Didier Drogba, "Artık gerçek Galatasaraylıyım" dedi.
2013.08.12 11:45 - Son Güncellenme: 2013.08.12 11:45 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'ye karşı oynanan Süper Kupa finalinde 99. dakikada attığı golle takımına galibiyete getiren Didier Drogba maçtan sonra açıklamalarda bulundu.
Yıldız isim, "Yine bir final ve yine bir gol. Kupayla başladık ve çok mutluyum. Finaller kazanmak içindir ve daha çok kupa kazanacağız. rtık ben de hikayeye göre gerçek Galatasaraylıyım" şeklinde konuştu.
Öte yandan Fildişi Sahilli isim, 10. kupa finalinde 13. golünü kaydederek ulaşılması güç bir başarıya da imza attı.