Arsene Wenger'den "şişe" şikayeti!

Arsene Wenger'den "şişe" şikayeti!

Arsenal Menajeri Arsene Wenger, Beşiktaş maçının ardından kendisine şişe atıldığını öne sürdü

2014.08.20 11:26 - Son Güncellenme: 2014.08.20 11:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Arsene Wenger'den "şişe" şikayeti!

Şampiyonlar Ligi play-off turunda temsilcimiz Beşiktaş ile Arsenal arasında Atatürk Olimpiyat Stadı'nda oynanan ilk maç 0-0 sonuçlandı.

Karşılaşmanın hakemi  Milorad Mazic'i özellikle Aaron Ramsey'e gösterdiği kırmızı kart nedeniyle sert bir şekilde eleştiren Arsenal Menajeri Arsene Wenger, maçın ardından kendisine şişe atıldığını da öne sürdü.

Fransız teknik adam "Sahayı terk ederken tribünden bana şişe ya da ona benzer bir şey fırlattılar. Ben de bu durumu UEFA'ya rapor ettim" açıklamasını yaptı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.08.20 11:26 - Son Güncellenme: 2014.08.20 11:26 - HABER MERKEZİ
A