Arınç'tan Musevilere kutlama
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Hamursuz Bayramı dolayısıyla Musevi Cemaati Başkanı İshak İbrahimzadeh'e kutlama mesajı gönderdi.
2013.03.27 14:16 - Son Güncellenme: 2013.03.27 14:16 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Musevi Cemaati Başkanı İshak İbrahimzadeh'e gönderdiği mesajda, ''Şahsınızda, ülkemizde yaşayan Musevi vatandaşlarımızın ve tüm Musevilerin Hamursuz Bayramı'nı kutlarım'' ifadesine yer verdi.
Arınç, şunları kaydetti: ''Yüzlerce yıldır bir arada yaşadığımız Musevi vatandaşlarımızın kendi inanç ve geleneklerini özgürce yaşayabilmelerine imkan sağlamaya devam etmenin temel yaklaşımımız ve ilkemiz olduğunu bir kere daha vurgulamak isterim.''