Arınç'tan GATA'da hasta ziyareti

Arınç'tan GATA'da hasta ziyareti

Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç GATA'da hasta ziyaretinde bulundu. Arınç ziyaretiyle ilgili detayları twitter hesabından paylaştı.

2014.01.21 13:04 - Son Güncellenme: 2014.01.21 13:04 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Arınç'tan GATA'da hasta ziyareti

 

 

Bülent Arınç, Eski Meclis Başkanvekili Murat Sökmenoğlu'nu GATA'da ziyaret etti.

Arınç ayrıca GATA'da tedavi gören Beşiktaş Onursal başkanı Süleyman Seba'nın son durumu hakkında bilgi aldı.

SÜLEYMAN SABA YOĞUN BAKIMDA

Arınç ziyaretleriyle ilgili  twitter hesabından takipçilerine mesaj attı. Art arda üç tweet atan Arınç mesajlarında şu ifadeleri kullandı:

Eski Meclis Başkanvekili Murat Sökmenoğlu'nu tedavi gördüğü GATA'da ziyaret ettim. Allah'tan acil şifalar diliyorum.

Aynı hastanenin yoğun bakım servisinde tedavi gören Beşiktaş'ın efsanevi Başkanı Süleyman Seba'nın son durumu hakkında da bilgi aldım...

Her iki hastamızı da Allah'tan acil şifalar diliyorum...

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.01.21 13:04 - Son Güncellenme: 2014.01.21 13:04 - HABER MERKEZİ
A