Arabalara internet geliyor

Arabalara internet geliyor

2014 yılında interneti otomobillere bağlamak için kıyasıya bir rekabet içerisine giren otomobil üreticileri bu amaçla Silicon Valley şirketlerini kapmaya çalışıyor.

2014.01.08 10:07 - Son Güncellenme: 2014.01.08 10:08 - Teknoloji - HABER MERKEZİ
A
Arabalara internet geliyor


2014 yılında interneti otomobillere bağlamak için kıyasıya bir rekabet içerisine giren otomobil üreticileri bu amaçla Silicon Valley şirketlerini kapmaya çalışıyor.

The Wall Street Journal'in haberine göre, General MotorsGM ve Audi, Las Vegas'ta yapılacak Uluslararası Tüketici Elektronik Şovu'nda (CES) araçlarına 4G hızında internet getirecek stratejilerini açıklayacaklarını duyurdu.

Otomobil üreticileri kurulacak bu veri akışı ile video yayınından sorunlara uzaktan erişime kadar bir dizi hizmeti sürücülere sağlamayı amaçlıyor. Örneğin GM araçların ekranında sürücüler için hava durumu ile ilgili yayın yapmayı planlıyor.

Ancak yine de birçok soru cevaplanabilmiş değil. Örneğin zaten mobil telefonlarından internet bağlantısı sağlayan sürücülerin araca entegre edilmiş internet bağlantısı için ne kadarı gözden çıkarabileceği belirsizliğini koruyor. 

Diğer Teknoloji ve Bilim Haberleri için tıklayın


2014.01.08 10:07 - Son Güncellenme: 2014.01.08 10:08 - HABER MERKEZİ
A