Ara Güler'den iyi haber

Ara Güler'den iyi haber

Diyaliz tedavisi gören duayen fotoğrafçı Ara Güler yoğun bakımdan çıktı.

2014.01.19 09:36 - Son Güncellenme: 2014.01.19 09:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ara Güler'den iyi haber

 

Ara Güler'i tedavi gördüğü Şişli Memorial Hastanesi'nde ziyaret eden gazeteci yazar Nebil Özgentürk Hurriyet.com.tr'ye yaptığı açıklamada Ara Güler'in yoğun bakımdan çıkarılarak normal servise alındığını, kendisinin durumunun çok iyi olduğunu hatta o bilindik tarzı ile "Oğlum gelmiyorsun, haftaya da gel" diye kendisine takıldığını söyledi.  Özgentürk Twitter'da yer alan 'Ara Güler öldü' haberlerini de hatırlatarak bu haberlere kesinlikle itibar edilmemesini ve usta sanatçının durumunun çok iyi olduğunu sözlerine ekledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.19 09:36 - Son Güncellenme: 2014.01.19 09:37 - HABER MERKEZİ
A