Antonis Remos: Türkiye'yi çok seviyorum
Yunan şarkıcı Antonis Remos, Bodrum'da sevenleriyle bir araya geldi. "Türkiye'yi çok seviyorum" diyen Remos; "Özellikle Mustafa Sandal ve Sıla'ya bayılıyorum" ifadelerini kullandı.
2025.08.18 14:42 - Son Güncellenme: 2025.08.18 14:42 - Magazin - HABERTÜRK
Yunan şarkıcı Antonis Remos, Bodrum'daki bir otelde sahne aldı. Öncesinde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Remos, Türkiye'ye olan sevgisini dile getirdi. Antonis Remos; "Türkiye'yi çok seviyorum. Sanatçılarına ayrı bir hayranlığım var. Özellikle Mustafa Sandal ve Sıla'ya bayılıyorum. Yakın zamanda ikisiyle de projelerimiz olacak, sık sık görüşüyoruz" dedi.