Antalyaspor'dan Leonardo'ya teşekkür
Antalyaspor'dan Leonardo Araujo'ya teşekkür açıklaması geldi.
2017.12.07 17:04 - Son Güncellenme: 2017.12.07 17:04 - Spor - HABER MERKEZİ
SÜPER Lig ekiplerinden Antalyaspor'da, teknik direktör Leonardo Araujo'nun görevi bırakmasının ardından kulübün resmi internet sitesinden kısa bir açıklama yapıldı. Açıklamada, "Teknik direktör Leonardo Araujo ile yollarımız karşılıklı anlaşarak ayrılmıştır. Kendisine, bugüne kadar kulübümüze verdiği katkılarından dolayı teşekkür eder, bundan sonraki spor yaşantısında başarılar dileriz" denildi.