Antalya'da orman yangını
ANTALYA'nın Akseki İlçesi'nde belirlenemeyen bir nedenle çıkan orman yangınında, 2 hektarlık kızılçam ormanı zarar gördü.
2013.07.08 17:20 - Son Güncellenme: 2013.07.08 17:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
Cevizli Beldesi Düdencik mevkisinde saat 12.00 sıralarında çıkan yangına Akseki Orman İşletme Müdürlüğü ve Cevizli Belde Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü'ne bağlı ekipler müdahale etti. Rüzgarın etkisiyle büyüyen yangına, bölgenin sarp olması nedeniyle karadan yapılan müdahale yetersiz kaldı. 9 arazöz ve 60 orman işçisinin karadan söndürme çalışmalarını yürüttüğü yangına, 3 söndürme helikopteri de havadan destek verdi. Yaklaşık 3 saat süren çalışmalar sonunda yangın tamamen kontrol altına alınarak söndürüldü. Bölgede soğutma çalışmaları devam ederken, 2 hektar alanın zarar gördüğü kaydedildi.